Saknad

Ni vet kärleken bara ett djur kan ge?
finns alltid där när man är ledsen,när man är sönderstressad,eller helt enkelt inte orkar mer! då finns dom där,som min lilla Grynet som nu inte finns hos mig,oh får bara tårar jag tänker på henne lilla tjejen :( ...
När vi flyttade följde hon med oss till Ecuador (dit jag flyttade) min pappa och bror har som sagt stannat kvar därnere så det är bara jag och mamma kvar,men dom ska hem den här sommaren nu och nu kan hon inte komma hem eftersom att det är för dyrt helt enkelt och plus att hon skulle få sitta i karantän i 4 månader,och det kostar 50 000.
Har haft sånna skuldkänslor hur kunde vi tagit med henne dit? nu får vi skylla oss själva helt enkelt,men dagarna är verkligen inte som förr utan henne min egna lilla solstråle,även om det snart gått ett år sen jag såg henne så gör det lika ont som förut,haha ni förstår nog inte men hon var verkligen speciell för mig,hon liksom förstod mig.
Hoppas jag får träffa dig igen min lilla bebis ... Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: LILMAMAAAAAA

jag älskar också lilla grynet :( ! fan hon och chico miss those times <3

2009-04-01 @ 11:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback