Overdoze

Goddag söta läsare! kom precis in från en långpromenad med Nova min 5 månaders jackrussel =)
snacka om att hon aldrig tröttnar på att springa runt! va ute i ungefär 2 timmar och nu är hon helt slutkörd lilla älsklingen.
Igår kom Dolly som jag sa och det blev nog mest en massa prat om allt och inget som vanligt! vi kan verkligen prata om allt hon och jag,min cupcake! och vid 12 tog hon sista bussen härifrån, och när jag då följde henne till bussen och var påväg hem så ska det såklart hända mig något som alltid ...
en gubbe som ser ut som en utliggare kom ut från skogen och skrämde livet ut mig han började följa mig och skrika hej hej hej som ett litet barn med rösten,och tänkte dra mig i armen hu blev livrädd så jag sprang hem haha hade lite panik så jag drog ner alla persienner och låste alla lås som går på dörren!
Och dagens planer idag är att träffa Martin som kommer och sover här efter jobbet,har saknat min prins ♥
det blev ingen dagens outfit igår eftersom att jag inte orkade klä på mig speciellt snygga kläder om man säger så satt med mjukisar och en collegetröja,men ska lägga upp några sommar outfits lite senare ! kan knappt vänta på sommaren och alla kläder man kan ha,shorta och klänningar varenda dag!
Ska hoppa in i duschen nu och så,sen kommer älsklingen hit!
lägger upp lite bilder från igår som lovat.
XO readers! /N ♥



I love you cutie  


Trött och nyvaken bebis

Kommentarer
Postat av: Dolly

Älskar dig min älskling <3

2009-03-22 @ 22:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback