its better to be absolutely ridiculous than absolutely boring

Från Marilyn Monroe,mitt favoritcitat,sorry med uppdateringen har inte haft lust helt enkelt.
Ja och de senaste dagarna har varit lugna,varit med älsklingen och så bara.
Och om några dagar är det hans birthdaay! så i onsdags skulle jag in till stan med J och handla en present,men såklart när jag letar efter kortet så är det försvunnet?! åååah blir så jäkla irriterad,att jag kan vara så klantig... så jag spärrade kortet och här sitter jag nu utan att kunna komma åt pengarna,får ärligt talat panik hans födelsedag är på söndag och jag ska ge honom presenten dagen innan,ja mer kan jag inte säga med risk att han läser haha!
men det löser sig nog får jag hoppas.
Idag har jag i princip sovit bort hela dagen och sen blev det långpromenad med Nova,och nu sitter jag här helt utmattad,har städat hela lägenheten,alla speglar glänser,och hela golvet skiner! haha nej men dukit har jag varit! :)
så nu känner jag att de är dags för en dusch sen ska jag berätta för er om min nya plan hehe
PUSSAR


The best of the best

Kommentarer
Postat av: Gandalf

skriv meeer boniiita haha =)

2009-03-30 @ 14:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback