Best friend

Gandalf du som vill att jag ska skriva här kommer de något om dig =)
haha är det rätt ? =)

Vad har hon för hårfärg just nu?
ljusbrunt typ very fint !
Brukar hon färga håret?nee
Vilka färger har hon haft? bara ljusbrun tror jag? sen såklart vanliga färgen också mörkbrun
Vad har hon för parfym? ooj har inte varit med henne så ofta nu så jag vet inte
Vad är erat första minne? haha oj de starkaste minne jag har är nog när jag skulle sova över hos henne och hon skulle lära mig "dansa" haha !
Vart bor hon? B to the redäng ålgrytevägen =)
Är du avundsjuk på henne? ibland,hon är very cute min bästa vän =)
När träffades ni första gången? i bredängsskolan ...
Vad går hon på för sporter? inga hehe latis
Vad brukar hon göra på helgerna? vara med sin pojkvän,och om inte med honom vara med sina närmaste
Brukar ni säga att ni älskar varandra?ja det händer men vi vet ju båda att vi älskar varandra redan =)
Har hon fräknar? ja på sommaren
Har ni kollat på film någon gång? såklart? =P
Har ni bråkat någon gång? för många gånger
Har ni sovit i samma säng? yees
Har ni skrattat tills ni gråtit? haha såklart
Har hon sett dig gråta? mm
Vad ska ni göra i sommar? många saker! det ska bli bästa sommaren
Har hon svikit dig någon gång? .
Har ni pratat i telefonen någon gång? flera 100 gånger
Är ni kompisar om 10 år? såklart!
Och sist, vad heter din vän? Victoria Bernava

Kommentarer
Postat av: Lahme

haha cuuutie! :') <3 <3 Te amooo

2009-03-31 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback