Everyone says your amazing now that youre clean.

Hej! sitter och äter en av cupcaken som jag och mami gjorde igår,dom blev helt okej faktist
ja och idag kommer det nog inte att hända så speciellt mycket ska in till stan och sola med J är likblek för att vara mig! känner mig så tråkig då också.. så det är planerna för idag kan ändå inte göra så mycket eftersom att jag va med i en bilolycka i måndags (breättar mer i ett annat inlägg) så jag har inte kunnat gå ordentligt på foten.
Men det börjar äntiligen bli lite bättre! ska hoppa in i duschen snabbt nu sen städa mitt rum som ser ut som andra världskriget haha.
Kisses, N


Haha ja det är första gången jag gör cupcakes så dom är inga mästerverk precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback